2024, broj 1


ARTICLES

Mirjana Senić Ružić, Ivana Pantić, Marija Šarančić
Razvijanje digitalne pismenosti u porodičnom kontekstu: digitalna pismenost roditelja i osnaženost za digitalno roditeljstvo

Maurice de Greefa, Marloes Zijlb, Merel Heimens Visserc, Dominique Vertéd, Mien Segers,
Efekat kontinuiranog obrazovanja na unapređenje socijalne uključenosti i poboljšanje položaja na tržištu
rada nezaposlenih, niskokvalifikovanih punoletnih lica

Jovan Miljković, Uroš Kuzmanović, Branka Radovanović,
Politika karijernog vođenja i savetovanja u Srbiji – pogledi ključnih aktera

Jason Forman, Salmorbekova Aidai, Oluwatoyin Bolanle Akinola, Ana Isabel Delgado Domínguez, Tamari Gelashvili, Leonor Luís, Oluwayemisi Obashoro-John, Marco Paz, Heribert Hinzen, Balázs Németh, Korišćenje dimenzija kvaliteta kao okvira za uporednu analizu učenja i obrazovanja odraslih

Shalini Singh, Søren Ehlers, Sophie Lacher, Devaraj Balappagari, Joseph Badokufa Bulugu, Damian Kehinde Adebo, Strategije mobilizacije resursa za obrazovanje odraslih i uticaj međunarodnih organizacija

Borka Malčić, Stanislava Marić Jurišin, Jovana Turudić,
Obrazovne potrebe iz perspektive zatvorenika u Srbiji

Aleksandra Penjišević, Branislav Sančanin, Margarita Bogdanova, Evelina Parashkevova Velikova, Dušan Simjanović, Razvoj obrazovanja zasnovanog na kompetencijama u visokoškolskim ustanovama u Srbiji i Bugarskoj (van EU/EU): konceptualni i statistički okvir sa empirijskim nalazima

KRITIKA, POLEMIKA

Akademija za obrazovanje odraslih

Aleksandar Bulajić, Zorica Milošević,
Prva Andragora. Mini simpozijum aktuelnih istraživanja u andragogiji

Nikola Koruga, Majda Richer
Zagovaranje za obrazovanje odraslih i dvostruku tranziciju – program obuke