ČLANCI
Ashley Stepanek Lockhart, Raspakivanje programa za marginalizovane grupe: problematizacija potcilja 4.6, potcilja 4.7 i četvrog cilja za održivi razvoj
Ekkehard Nuissl von Rein, Simon Sava, Anca Lustrea, Internacionalizacija istraživanja i studija u oblasti obrazovanja odraslih
Aleksandra Pejatović, Ljiljana Dimitrijević, Kvalitet u neformalnom obrazovanju odraslih – od zahteva do mogućnosti primene
Janiery Da Silva Castro, Kristina Pekeč, Dubravka Mihajlović, Kompetencije u obrazovanju – iz brazilske i srpske perspektive
Ljeposava Ilijić, Olivera Pavićević, Hajdana Glomazić, Potrebe i mogućnosti obrazovanja osuđenika
Radovan Antonijević, Aleksandar Tadić, Nataša Nikolić, Nastavnikova percepcija vrednovanja efekata seminara stručnog usavršavanja
Jelena Brajović, Književnost kao deo sociokulturnih sadržaja u učenju i nastavi mladih i odraslih: primer francuskog kao stranog jezika
HRONIKA, POLEMIKA, KRITIKA
Adnan Tufekčić, Ključne kompetencije za celoživotno učenje u obrazovanju seniora