ČLANCI
Aleksandra Pejatović, Dubravka Mihajlović, Obrazovanje u procesu karijernog vođenja kao odgovor na potrebe mladih odraslih
Maja Maksimović, Ivan Nišavić, Učenje nepoznatog: potencijal liminalnog prostora u obrazovanju odraslih
Vera Petrović, Goran Jovanić, Obrazovanje osuđenih kao protektivni faktor u redukciji recidivizma
Slavica Maksić, Jelena Pavlović, Implicitne teorije kreativnosti univerzitetskih nastavnika
Aleksa Jovanović, Katarina Popović, Potencijal za transformativno učenje u rekreativnim trkačkim timovima u Srbiji
Katarina Krželj, Nina Polovina, Značaj ključnih kompetencija iz perspektive nastavnika stranih jezika
Nikola Petrović, Jelena Anđelković Labrović, Mogućnosti pristupa zasnovanog na podacima u upravljanju procesom učenja
HRONIKA, POLEMIKA, KRITIKA
Manifest učenja odraslih za 21. vek: Moć i radost učenja