ČLANCI
Monika Staab, Profesionalni samokoncept zaposlenih u sferi obrazovanja odraslih u Srbiji – saznanja iz kvalitativne istraživačke studije
Katarina Popović, Miomir Despotović, Razvoj programa kao polje profesionalnog delovanja u obrazovanju odraslih u međunarodnoj perspektivi: Curriculum GlobALE kao primer
Emina Hebib, Kristinka Ovesni, Doprinos studija pedagogije razvoju profesionalnih kompetencija pedagoga – procene praktičara
Deisi C. Yunga, Transformativno učenje: bogatstvo formalnosti i neformalnosti
Tamara Nikolić, Reći „da, i...“ učenju: obrazovni proces kao improvizacija
Teresa Eça, Raquel Balsa, Participativni umetnički projekti: treći prostor udruživanja
Nataša Simić, Jelena Vranješević, Milan Stančić, Romi i više/visoko obrazovanje – psihološki i društveni kapital kao faktori akademskog uspeha
HRONIKA, POLEMIKA, KRITIKA
Ivan Pantelić, Prikaz knjige: Znanje i inovacije kao ključni faktori napretka demokratije: Globalni kvalitet demokratije u ulozi pokretača inovacija. Merenje demokratije za postizanje uspeha, autor: Dejvid F. Dž. Kembel