2013, broj 2


ČLANCI

Aleksandar Bulajić, Tipovi učenja - model interakcije sistema i informacija

George Koulaouzides, Alexis Kokkos, Divergencija i konvergencija u transformativnom učenju: Ideje Starog i Novog sveta

Zorica Milošević, Snežana Medić, Katarina Popović, Vrednosne razlike kao izazov u intergeneracijskom i interkulturnom učenju

Marija Pavkov, Mile Živčić, Značenje pojmova i uloga kompetencija i vještina u obrazovanju odraslih u kontekstu stjecanja stručnosti i razvoja osobnosti

Radovan Antonijević, Intelektualno vaspitanje u funkciji pripreme za doživotno učenje

Ekkehard Nuissl von Rein, Međunarodna podrška obrazovanju odraslih: Da li je moguća pomoć u izgradnji sektora obrazovanja odraslih u nekoj drugoj zemlji?

Nataša Vujisić Živković, Društveno-istorijski aspekt razvoja profesionalnog obrazovanja u Srbiji

Dejan Lalović, Jovana Jovović, Verbalna fluentnost i mogućnosti njene primene u proceni jezičkih sposobnosti starijih lica

Dragana Mitrić Aćimović, Implementacija i evaluacija grupnih formi rada sa osuđenicima

DOKUMENTI

NIACE, Program za međunarodnu procenu kompetencija odraslih (PIAAC) Prikaz Nacionalnog instituta za kontinuirano obrazovanje odraslih (NIACE)

HRONIKA, POLEMIKA, KRITIKA

Nikola Koruga, Jovana Pajović, Jačanje profesije i povećanje participacije odraslih u učenju

Tamara Nikolić Maksić, Lifelong Learning in Europe (LLinE) Telo, osećanja i učenje

Maja Maksimović, Andreas Fejes i Magnus Dahlstedt: Društvo koje se ispoveda – Fuko, ispovedanje i praksa celoživotnog učenja