ČLANCI
George A. Koulaouzides, Kriza usled pandemije kovida 19 kao kolektivna biografska disjunkcija: tumačenje pandemije kao prilike za učenje
Vanna Boffo, Fabio Togni, Preduzetnička organizacija u visokom obrazovanju: odgovori na krizu u oblasti rada i obrazovanja izazvanu pandemijom i drugim faktorima
Violeta Orlović Lovren, Koncept životne sredine u andragoškoj literaturi i univerzitetskom obrazovanju andragoga
Zoe Karanikola, Nektaria Palaiologou, Izbeglice i obrazovanje odraslih: tematska analiza najnovijih preporuka UNESKO-a
Tamara Nikolić, „Da, i...“ princip: improvizacija kao metoda obrazovnog rada
Borka Malčić, Stanislava Marić Jurišin, Jasmina Klemenović, Faktori pedagoške (ne)kompetentnosti roditelja za roditeljsku ulogu
Biljana Milanović Dobrota, Aleksandra Đurić Zdravković, Mirjana Japundža Milisavljević, Sara Vidojković, Značaj obrazovnih intervencija u prevazilaženju barijera pri zapošljavanju osoba s intelektualnom ometenošću
HRONIKA, POLEMIKA, KRITIKA
Niamh O’Reilly, Prikaz knjige: Katarina Popović, Finansiranje učenja i obrazovanja odraslih: Šta funkcioniše, kako i zašto?
Balázs Németh, Prikaz knjige: Philipp Assinger, Politike obrazovanja i obuke u Evropi: Istorijska analiza sa posebim osvrtom na kontinuirano obrazovanje i obrazovanje odraslih