ČLANCI
Aleksandar Bulajić, Tipovi učenja - model interakcije sistema i informacija
George Koulaouzides, Alexis Kokkos, Divergencija i konvergencija u transformativnom učenju: Ideje Starog i Novog sveta
Zorica Milošević, Snežana Medić, Katarina Popović, Vrednosne razlike kao izazov u intergeneracijskom i interkulturnom učenju
Marija Pavkov, Mile Živčić, Značenje pojmova i uloga kompetencija i vještina u obrazovanju odraslih u kontekstu stjecanja stručnosti i razvoja osobnosti
Radovan Antonijević, Intelektualno vaspitanje u funkciji pripreme za doživotno učenje
Ekkehard Nuissl von Rein, Međunarodna podrška obrazovanju odraslih: Da li je moguća pomoć u izgradnji sektora obrazovanja odraslih u nekoj drugoj zemlji?
Nataša Vujisić Živković, Društveno-istorijski aspekt razvoja profesionalnog obrazovanja u Srbiji
Dejan Lalović, Jovana Jovović, Verbalna fluentnost i mogućnosti njene primene u proceni jezičkih sposobnosti starijih lica
Dragana Mitrić Aćimović, Implementacija i evaluacija grupnih formi rada sa osuđenicima
DOKUMENTI
NIACE, Program za međunarodnu procenu kompetencija odraslih (PIAAC) Prikaz Nacionalnog instituta za kontinuirano obrazovanje odraslih (NIACE)
HRONIKA, POLEMIKA, KRITIKA
Nikola Koruga, Jovana Pajović, Jačanje profesije i povećanje participacije odraslih u učenju
Tamara Nikolić Maksić, Lifelong Learning in Europe (LLinE) Telo, osećanja i učenje
Maja Maksimović, Andreas Fejes i Magnus Dahlstedt: Društvo koje se ispoveda – Fuko, ispovedanje i praksa celoživotnog učenja