2011, broj 2


ČLANCI

Simona Sava,
Towards the Professionalization of Adult Educators

Maurice de Greef, Dominique Verté, Mien Segers,
The Impact of Education on Social Inclusion Among Vulnerable Adults: An Approach for Future Research

Marko Filijović, Ivica Đorđević, Marija Čukanović-Karavidić,
Uticaj globalizacije na razvoj visokog obrazovanja

Šefika Alibabić, Vesna Milićević, Mirjana Drakulić,
Modeli učenja u korporacijama

Tamás Vámosi,
More Practice and Increasing Efficiency in the Hungarian System of Vocational Training

Olivera D. Kamenarac,
Profesionalni razvoj – lični kostrukt nastavnika

Nevenka Bogataj,
Can the Invisible Become a Model? A Case of Slovenian Female Forest Owners

Katarina Popović, Natalija Milošević,
Ideje o obrazovanju odraslih u obrazovnom romanu „Godine učenja Vilhelma Majstera“ J. V. Getea

Nada Kačavenda-Radić, Tamara Nikolić-Maksić, Bojan Ljujić,
Igra odraslih: Da li kompjuterska igra obrazuje u slobodnom vremenu?

DOKUMENTI

Agenda za nove veštine i nova radna mesta: Evropski doprinos punoj zaposlenosti

Odgovor EAEA na inicijativu Komisije „Nove veštine i nova radna mesta“

HRONIKA, KRITIKA I POLEMIKA

International conference:
Transformative Learning in Time of Crisis: Individual and Collective Challenges

Međunarodna konferencija:
Evaluacija u obrazovanju u balkanskim zemljama

Prikaz knjige:
Gertrud Wolf: Ka konstruisanju odraslosti. Osnove teorije učenja u pedagogiji odraslih

Polemika
Evelyn Viertel
Okvir kvalifikacija: Između suštine i ideologije

Polemika
Georgios K. Zarifis
Rečnik pojmova za obrazovanje odraslih
Evropske Komisije – zašto?